Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Felicia Garenberg
APPLICATION SPECIALIST

Informationsmejl från Scancloud

För er kunder som nåtts av nedan mejl idag kopplat till inskannade PDF-fakturor, har problemet nu löst sig och era fakturor kommer att läsas in i programmet under kommande dagar.

Problemet är som sagt löst och tjänsten fungerar som vanligt igen och fakturor kan skickas till org@autoinvoice.se 

 

"Hej
Vid vårt kontinuerliga systemunderhåll har vi funnit följande felaktigheter i det inkommande mailflödet:

Bifogat E-post har adresserats till en adress som vi inte finner registrerad hos Scancloud
Vänligen kontrollera e-postadressen för eventuella felstavningar

De vanligaste anledningar för detta meddelande är felstavning i e-postadressen eller att
mottagaren avslutat sin tjänst hos oss.

Om ni anser att e-postadressen är korrekt kontakta er kund för information om eventuella förändringar.

Nedan följer information om den feladresserade e-posten."

 

 

Klicka på prickarna uppe till höger och välj Prenumerera för att få mejl när vi uppdaterar informationen.

 

0 SVAR 0