Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Finns det något SMIDIGT sätt att justera bevakningspunkter? - Advisor

Sitter och ska lägga upp nya kunder samt koppla uppdrag till dem och datummärka/inaktivera vissa bevakningspunkter på dessa uppdrag. Jag sitter och funderar om det verkligen måste vara såhär omständligt med bevakningspunkterna eller om det finns ett lättare sätt att ändra detta på. Alla mina kunder ska t.ex. lämna in Uppdrag "Skattedeklaration" bevakningspunkt "inlämnad till Skatteverket" senast samma datum. Som ett exempel bland många.
Jag hittar ingenstans att jag kan förändra bevakningspunkterna i ett visst uppdrag för flera kunder på samma gång - men det bör ju finnas tycker jag - är det jag som är småblind? På "massuppdatera uppdrag" kan jag endast välja uppdrag-på/av samt medarbetare.
1 SVAR 1
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej Nina!

Ja det finns ett enklare sätt att göra genom att massuppdatera klar senast-datum. När du lagt in uppdragen på dina kunder går du sedan in under Bevakningslistor och klickar på den bevakningslistan du vill ändra på. Klicka sedan på massuppdatera nere till vänster och välj Ange klar senast-datum. Här kan du göra urval om du inte vill att alla kunder i listan ska påverkas. Klicka sedan på nästa och välj vilken bevakningspunkt som ska uppdateras och ange datum.

Hoppas detta underlättar för dig.

/Elin