Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-03-19
15:18
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2019-03-19
15:18
Koncernårsredovisning
Jag måste förmodligen göra koncernårsredovisning för första gången eftersom beloppsgränserna har upnåtts. Konsolidering och elimineringar gör jag i excel så jag skulle bara vilja få in koncern BR o RR och kassaflödesanalys i årsredovisningen precis som man infogar ny not/dokument i årsredovisningen i Visma Bokslut. Hur går man till väga. Har inte behov av Visma Koncern.
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Bokslut
Svara
2 SVAR 2

Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-03-21
07:32
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2019-03-21
07:32
Hej asspo!
Detta går inte att genomföra i Visma Bokslut. Det är där Visma Koncern stiger in i handlingen. I Bokslut kan man inte hantera att ha två stycken Balansräkningar/Resultaträkningar vilket man har i en koncernårsredovisning. Jag skulle rekommendera att du antingen kör allt vid sidan om, alternativt att ni skaffar Visma Koncern.
Ha en fin dag!
/ Jonathan
Detta går inte att genomföra i Visma Bokslut. Det är där Visma Koncern stiger in i handlingen. I Bokslut kan man inte hantera att ha två stycken Balansräkningar/Resultaträkningar vilket man har i en koncernårsredovisning. Jag skulle rekommendera att du antingen kör allt vid sidan om, alternativt att ni skaffar Visma Koncern.
Ha en fin dag!
/ Jonathan
Svara

Fd medlem
Inte tillämpbar
2019-03-21
08:58
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera