Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-09-21
11:10
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2017-09-21
11:10
Krashad dator, programmet laddar inte skattfiler från gamla hårddisken - Skatt/Skatt Proffs
Visma skatt. Krashad dator, programmet laddar inte de skattfiler som jag hittar på gamla hård-disken.
Vad gör jag för fel?
Vad gör jag för fel?
Etiketter:
- Välj din produkt:
-
Skatt
Svara
3 SVAR 3

Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-09-21
12:07
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2017-09-21
12:07
Drop-box hade filerna 🙂 2014 = SKT Var lägger jag den? 2015/16 och 2016/17 = SKB de ska väl gå att läsa in direkt i programmet?

Fd medlem
Inte tillämpbar
2017-09-22
09:01
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2017-09-22
09:01
Gå in i grundinställningarna och se till vilken katalog som programmet pekar och lägg filerna där.
//L
Svara
2017-09-25
09:59
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2017-09-25
09:59
Hej!
De filer som heter .skb är säkerhetkopior så dessa läser du in via Arkiv - Säkerhetskopiering - Återställ.
De filer som heter .skt är skattfiler och dessa får du kopiera till den sökväg som programmet letar efter filerna i. Du ser denna i respektive årsprogram genom att gå på Arkiv - Öppna så har du en katalog överst i mitten med en sökväg. På denna sökvägen ska du i Utforskaren kopiera in filerna och då kommer du kunna öppna den i programmet.
//Linnea
De filer som heter .skb är säkerhetkopior så dessa läser du in via Arkiv - Säkerhetskopiering - Återställ.
De filer som heter .skt är skattfiler och dessa får du kopiera till den sökväg som programmet letar efter filerna i. Du ser denna i respektive årsprogram genom att gå på Arkiv - Öppna så har du en katalog överst i mitten med en sökväg. På denna sökvägen ska du i Utforskaren kopiera in filerna och då kommer du kunna öppna den i programmet.
//Linnea