Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Karin R
MEDLEM

fel med min momsredovisning upptäcktes när jag flyttade från bookio till vissa

Hej!

Jag har en diff från 2021 som visar sig nu i 2022. När jag redovisade momsinbetalningen från 2020 blev det fel och jag annullerade därför verifikatet i bokio. Detta verkar dock räknas med ändå vilket gör att det blir en diff på samma som min momsinbetalning. Konstigt nog stämmer mina bokförda siffror. Min slutsumma som är bokförd är samma som på mitt företagskonto. Hur skall jag göra? skulle vilja kunna ladda upp en bild här hur det ser ut men det verkar inte gå

1 SVAR 1
Joachim E
MODERATOR

Hej

Skulle verkligen behöva se hur det ser ut för att kunna hjälpa dig vidare i detta. Du skall kunna ladda upp bilder antingen genom att klicka på Fotoikonen i den övre delen av textrutan eller om du vill så kan man dra och släppa bilder i textfältet. De vanligaste bildformaten som använda är JPG och PNG så se om du kan spara ner bilderna i de formaten då jag vet att det fungerar.

Ett önskemål/uppmaning innan du laddar upp bilder är att ta bort känslig GDPR information som personnummer, adressuppgifter mm från bilderna eftersom detta är ett öppet forum som alla kan gå in och läsa i.

Ha en riktigt fin dag så länge
Joachim