Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Helene,Det brukar räcka med att skicka en kopia på sista lönebeskedet.Där finns ju både månadslön och ackumulerad lön för året.MVHKenneth
Hejsan!I löneprogrammet har du möjlighet att välja mellan två typer av utskrifter av dina lönebesked, ett enkelt alternativ och ett detaljerat. Byter du till det detaljerade alternativet ska de intjänade semesterdagarna synas på lönebeskedet (om intjänande året för semestern inte är samma som uttags året). Du väljer utskriftsalternativ under Arkiv - Företagsunderhåll - Företagsinställningar - Utskrifter.
Tack, jag tittade själv på "arvode".
Hej! Vad vi vet ska det inte vara några problem att skicka in hela filen på nytt. De ska ha koll på vad som är inskickat sedan tidigare så du behöver inte skicka in julis uppgifter igen. Dubbelkolla gärna detta med Collectum för säkerhets skull, men det är de uppgifter som vi fått. /Elin
Hej igen,Det svar jag fått efter kontakt med supporten är att denna lista INTE är till för att ta fram medelantal anställda till årsredovisingen, utan den är till för rapportering till SCB. Det betyder att även om justeringar görs enligt Annikas info ovan, så kommer den ändå inte stämma för årsredovisningen. Ni som redovisar till SCB klarar er däremot med detta.//Tina
Awesome