Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 

Webbinarium: Lönefrågor och statens krispaket

(uppdaterad av Lisa Henriks COMMUNITY MANAGER igår )

Det är få företag i Sverige som inte påverkas av Coronakrisen just nu. Regeringens svar har bland annat varit utökad permittering för arbetsgivare och anställda. Karensavdraget har slopats på grund av smittspridning och sjukintyget är tillfälligt avskaffat. Dessa åtgärder kommer inte utan frågor och i detta webbinarium kommer vår konsult och löneexpert Sebastian Bäckström lyfta frågeställningar kring lönearbete relaterat till:

• Korttidspermittering
  • Slopat karensavdrag
  • Tillfälligt avskaffat sjukintyg
  • Statens övertagande av sjuklönekostnaden dag 1-14
  • Smittbärarpenning

Anmäl dig här

Alla tillfällena är fullbokade. Vi tittar på möjligheterna om vi kan lägga ut webbinariet på YouTube.

6 Kommentarer
NY MEDLEM

Eftersom Webbinariet blev fulltecknat fort och jag hade inte möjlighet att hinna anmäla mej så undrar jag om det kommer igen eller kommer det att läggas ut så vi kan se det senare??

NY MEDLEM

Hann inte heller anmäla mig... Kommer det fler tillfällen (omgående)?

NY MEDLEM

Hann ej heller anmäla tacksam för fler Webbinarier på detta

COMMUNITY MANAGER

Hej på er! 

Vi har aldrig varit med om något liknande, det ska pang så var webbinariet fullsatt. 

Eftersom efterfrågan vad så stor så tittar vi på fler tillfällen, så att ni alla kan få ta del av det som sägs på webbinariet. 

Jag återkommer till er! 

Lisa 

COMMUNITY MANAGER

Nu har vi plockat fram två nya tillfällen 🙌

Klicka på Anmäl dig här högst upp i inlägget för att komma till anmälningssidan, välj vilket tillfälle du vill vara med på och fyll i dina uppgifter. 

COMMUNITY MANAGER

Nu är det fullt igen! 

Vi tittar på möjligheterna om vi kan lägga ut webbinariet på YouTube för er som inte fick en plats.