Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

För min första årsredovisning förra året så använde jag Årsredovisning online efter rekommendation från en bekant som pysslat med bokföring. Jag ser nu att Spiris verkar erbjuda samma typ av tjänst för samma typ av peng, i form av "Deklaration & Årsredovisning". Jag vill tro att det är lite enklare att använda Spiris hela vägen, men eftersom mina bokföringskunskaper är på hobbynivå så tänkte jag kolla om det är någon skillnad jag bör känna till mellan de två alternativen?
Hej Flyttar över från Bl Bokföring till Spiris och exporterat alla bokföringsår till min mail sen laddat ner filerna på datorn. De enda SIE-filer jag kan få ut från Export i BL-programmet är rena SIE filer som saknar 4 versionen?!?Dessa vill inte Spiris ta emot.... Hur gör jag för att få Spiris att acceptera SIE-filer som inte är 4 versionen?MvhMicke
Hej @TR Städ AB Tack för din fråga och vad bra att du hör av dig till oss i forumet. För att kunna använda själva funktionen Deklaration/Årsredovisning behöver du ha den övriga delen av Bokföring & Fakturering igång. Det går alltså inte att använda just Deklaration/Årsredovisning fristående. Ett alternativ kan vara att kika på Skatt & Bokslut, som också hjälper dig med bokslut och deklaration. Vill du veta mer om vilket alternativ som passar dig bäst? Då är du varmt välkommen att ringa vår försäljningsavdelning på 0470-70 60 00, så hjälper de dig att hitta den bästa lösningen för ditt företag.Glad sommar 🌻
Hej @Johan_95 och tack för din fråga om Administration i molnet! Eftersom vi är i ett tidigt skede har vi ännu inte alla detaljer klara, men om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta vår försäljningsavdelning på 0470-706000, så berättar vi gärna mer och svarar på dina funderingar i den mån det är möjligt. Tack för ditt engagemang
Hej @Kallasbecca Välkommen som ny forummedlem. Klicka på fil så kan du välja Excel vid utskriftsformat. Lycka till med felsökningen och Glad Sommar 🌻