Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej!Vad roligt att höra att det löste sig och tack snälla för att du delade med dig av lösningen. Det kommer vara hjälpsamt för andra användare framåt.Ha en fortsatt fin dag!☀️/Ebba
Hej@weconnectnordic! Jag försöker förstå felet här och har försökt återskapa det i programmet. Jag la till avvikande leveransadress och förhandsgranskade en faktura med mallen "Faktura Silver - standard". Hos mig kommer leveransadressen upp: Ser det okej ut när du förhandsgranskar fakturan men inte vid utskrift eller hur funkar det för dig?Bifoga gärna en bild på hur det ser ut om du väljer samma mall "Faktura Silver - standard" som inte är ändrad av er, så ska vi försöka reda ut detta. Skriv gärna med vilken version av programmet du har också. Tack!/Ebba
Hej igen!Du skulle kunna testa att ladda hem Adobe acrobat reader som är gratis. Sedan högerklickar du på PDF-filen och väljer att öppna med den för att se om det funkar bättre. Annars har jag tyvärr inget mer tips, men vi felsöker gärna detta vidare via telefon på 0470-706 000.😊/Ebba
Härligt att höra att det löste sig!😃Det är bara att återkomma annars om du skulle ha fler frågor.Ha en fin onsdag!/Ebba