Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Anneli5 Om du vill använda ISO 20022/XML för filöverföring av betalningar med Swedbank behöver du ett specifikt avtal (avtalsnummer) med banken för att kunna skicka betalfiler, oavsett om du använder Spiris (fd Visma eEkonomi) eller Spiris. Detta avtal tecknas direkt med banken och gäller själva filkommunikationen för betalningar i det nya formatet. Vi rekommenderar att du kontaktar din rådgivare eller kundtjänst på Sparbanken/Swedbank för att säkerställa rätt avtal och aktivering för ISO 20022/XML. Mer info om vilka bankfilsformat och återrapporteringsfiler som ditt program stödjer hittar du i användartipset Bankfilsformat och återrapporteringsfiler Lycka till och ha en fin dag!
Då skulle jag tro att Admin tycker att krediten hänger i luften.Skriver du ut journalen, funkar det säkerligen.Lycka till, Lena
😊
That is good!Now... the tax account is like a bank account. For example, you can receive interest and also be charged interest if you have missed to pay in time, so you need to keep an eye on this. Good luck!
Nu har jag suttit i telefonkö till "supporten " i 40 minuter, ganska irriterande att sitta vid datorn och vänta, jag jobbar ute så att ni ringer upp mig är inte aktuellt. Har ej datorn med mig då. Finns det verkligen inget annat sätt att komma i kontakt med support för webbshopen?? vi har haft mailkontakt förut med någon i supporten angående ett fel i webbshopen som orsakades av en uppdatering hos er, kan vi kontakta någon i den gruppen? Väldigt dålig support det här tycker jag. vår mail är info@granna-vaxter.se