Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej Lovisa!Detta bör funka och det ska vara bra kvalité. Vi har testat flödet hos oss och här ser det bra ut. Frågan är om du använder någon speciell PDF-läsare eller webbläsare. Du skulle kunna testa att rensa din cache/webbhistorik och se om det hjälper. Om inte kan du testa ex Chrome eller Adobe reader. Får du inte till det ringer du in till vår support på 0470-706 000, så hjälper vi dig gärna.Ha en fin eftermiddag!/Ebba
CityMail är katastrof.Kan man själv begära vem som ska dela ut på en ort?Om inte, så erbjuder ni i praktiken inte tjänsten att skriva ut och dela ut ett gammalt analogt brev, om risken är att CityMail ska dela ut det. Dom verkar uppenbart ha svårt med att hitta och jag är inte intresserad av att betala Spiris för gamla brev som sedan kommer i retur till mig.
Hej Anders!Nej det går tyvärr inte att göra i vårt program just nu. Däremot kan det säkert enkelt gå att få till detta genom att använda någon av alla bra AI-tjänster utanför programmet. Exempelvis lägga in en print på beskrivningarna och be AI:n rada upp det i en Excelfil eller liknande.Hoppas att du får till det och lycka till!/Ebba
Hejsan!Tack för att ni tar er tiden att skriva till oss! Jag har tagit detta vidare internt som ett önskemål igen, men kan tyvärr inte lova något just nu.Ha en fortsatt trevlig måndag./Ebba
Nu har jag återskapat rapporten och testat den efter varje inlagd del och det verkar vara något fel på kolumnbredden i ett läge som får rapporten att stänga ner hela programmet hårt, så då undviker vi det scenariot och får fram rapporten igen och går vidare.Det är inte att den är för bred så det är oklart varför men nu har jag löst mitt problem så skippar vi det när det inte finns intresse för att hitta buggar i systemet.