Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @weconnectnordic!Ledsen att svaret har dröjt. Jag har nu fått återkoppling från vår produktutveckling, och vi har ännu inte hittat en lösning som fungerar på ett bra sätt. Fram tills vi hittar en lösning går det att skicka e-fakturor direkt från programmet (fungerar även om mottagaren inte kan ta emot e‑faktura). Samt att det går att kopiera mejladress och använda sin egna mejlklient manuellt. Vi vet att det inte är optimalt och vi undersöker fortfarande olika alternativ, men det kommer troligen inte in i programmet under det här året.Hör gärna av dig om du har några funderingar just nu. /Ebba
Hej @Hanna Berg!Nej tyvärr, vi har inte den funktionen i programmet.Hör gärna av dig om du har andra funderingar.Trevlig måndag!/Ebba
Hej Anna! Det där felmeddelandet kan ibland dyka upp efter byte av kontoplan, och oftast försvinner det om du kör en reparation av installationsfilen. Så här gör du: 1. Ladda ner installationsfilen för Visma Administration från vår nedladdningssida här.2. När filen är nedladdad – kör igång den.3. I guiden som startar kommer du få upp alternativet "Reparera".4. Välj Reparera och klicka på Nästa.5. Programmet repareras då och layout-filerna återställs, vilket brukar lösa problemet. Testa gärna detta och återkom om det fortfarande strular. Skulle du vilja ha vår hjälp från start är det självklart bara att ringa in så är vi med.Ha en fin fredag och helg när det är dags!/Ebba
HejKonstigt nu fungerar det för oss... tog ett test konto som vi har... och la in Avvikande leveransadress och då kom det ut på båda ställena..Återkommer om det händer igen..
Hej!Vad roligt att höra att det löste sig och tack snälla för att du delade med dig av lösningen. Det kommer vara hjälpsamt för andra användare framåt.Ha en fortsatt fin dag!☀️/Ebba