Nu är jag ingen expert på dessa kostnader, men 3:50 är väl om man får en äkta e-faktura? Det är ju skillnad på det och på en PDF som skickas elektroniskt; en PDF är ju ingen e-faktura...Jag kan inte heller svara ditt inlägg ( teknikens under). Det jag menade var att 3,50 = e-faktura men att det måste skett kommunikationsmiss mellan Kivra och Visma då det inte går över e-underlag utan bara PDF. Nej, jag vet inte... Så här: Jag har tagit emot e-fakturor sedan de infördes för länge sedan. En e-faktura har alltid kostat 3,50. Man kan ju tycka, att ett företag som Kivra, borde ha anammat e-fakturaprincipen, då det inte är långt kvar tills det blir ett måste att ha det så. Vismas pris för PDF-fakturor har alltid varit högre (i Visma Adminvärlden) och pappersfakturor har varit dyrast. Jag tror Visma varit övertygade om att det varit e-fakturor Kivra skulle förmedla.Edit två, då inte jag heller kan svara: det här måste vi alla få svar på från Spiris. Vi måste få rätt information.Mvh, LenaMvh Lena
Senaste inlägg
LW -60
2025-09-06
14:58
1
0