Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Om man jobbar med OCR-koppling fungerar det bättre, men då har man problemet om man gjort en betalning som går utanpå det. Molnprogrammens programmerare verkar inte riktigt förstå att bankkopplingarna måste kolla namnet på den som betalat också; som det är nu går programmen efter vilken summa som blivit betald och vilken faktura med den summan som är äldst om man inte har OCR. Inte riktigt samma sak som korrekt inbetalare, direkt. Jag reserverar mig här för att det skett justering av detta det senaste året.Mvh, Lena
Är det möjligt att få in "extra referens" på fakturamallen. Hittar inte det fältet som en Funktion
Hej @AXNOMP Tack för din fråga. Malländringar kan vi tyvärr inte hjälpa till med här i forumet eller via den generella supporten. Däremot hjälper våra specialister i Visma Administration gärna till att undersöka om kundens e‑postadress kan visas på följesedeln – antingen via ett befintligt fält eller med en anpassad mall – och att få det på plats. Boka gärna en tid via vår hemsida eller genom supporten på 0470-70 60 00, så guidar vi dig vidare.
Nu är jag ingen expert på dessa kostnader, men 3:50 är väl om man får en äkta e-faktura? Det är ju skillnad på det och på en PDF som skickas elektroniskt; en PDF är ju ingen e-faktura...Jag kan inte heller svara ditt inlägg ( teknikens under). Det jag menade var att 3,50 = e-faktura men att det måste skett kommunikationsmiss mellan Kivra och Visma då det inte går över e-underlag utan bara PDF. Nej, jag vet inte... Så här: Jag har tagit emot e-fakturor sedan de infördes för länge sedan. En e-faktura har alltid kostat 3,50. Man kan ju tycka, att ett företag som Kivra, borde ha anammat e-fakturaprincipen, då det inte är långt kvar tills det blir ett måste att ha det så. Vismas pris för PDF-fakturor har alltid varit högre (i Visma Adminvärlden) och pappersfakturor har varit dyrast. Jag tror Visma varit övertygade om att det varit e-fakturor Kivra skulle förmedla.Edit två, då inte jag heller kan svara: det här måste vi alla få svar på från Spiris. Vi måste få rätt information.Mvh, LenaMvh Lena
Tack, rara Tinna!Jag kan skicka mitt CV till någon lämplig vid ett tillfälle, så ni ser vad jag arbetat med under alla år.Mvh Lena