Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej@trident01! SNI-koden är inget du behöver skriva i systemet.SNI-koden anges i samband med att duregistrerar ett företagoch används för nästan all ekonomisk statistik. Den används också för att skicka riktad information till en mängd företag inom samma bransch.Detta är alltså något som du fyller i (och ändrar) på verksamt.se.😊Om detta avser en kund till dig i exempelvis Advisor - och du vill fylla i den uppgiften där. Då skulle jag rekommendera dig att fylla i den uppgiften under Kunduppgifter och Övrig information, inne på kundkortet alltså. Nämnvärt är att den uppgiften endast är för just dig då. Advisor räcker alltså inte för att faktiskt uppdatera sin SNI-kod!
Härligt🌞@CarinaEsp
Det blir inte mer kostnader än dessa 209 kr som det ligger på nu. Jag skrev "koppla Årsbokslut och Årsredovisning mot uppdraget Bokslut" 😅❤️Det som kostar extra är signering via Visma Sign men det är frivilligt. Bokslutet, årsredovisning och Ink2 är inkluderat i dessa 209 kr.
Haha, du har såklart helt rätt. Slaget på fingrarna kändes...😅@LW -60För info: En anmälan till språkpolisen har upprättats!
Ekonomiska föreningar ska lämna in Årsredovisning till Bolagsverket
Genvägar