Hej @Anna Håkansson
När du skickar en e-faktura, är det endast fakturans grundläggande information och några standardvärden från företagsinställningarna som inkluderas i den e-fakturafil som skapas. Anpassningar såsom egna textfält som du har lagt till i din fakturamall följer tyvärr inte med i e-fakturan.
Ett möjligt alternativ är att lägga till den specifika informationen direkt på fakturaraderna istället för i egna textfält. På så sätt säkerställer du att all viktig information inkluderas i e-fakturan.Vi kommer att se över och komplettera våra hjälpavsnitt kring detta för att bättre kunna stödja dig och andra användare kring detta i framtiden.
Trevlig helg!
Hej @ZsoltB
Detta problem kan uppstå om Outlook inte är inställt som standard e-postklient på datorn. Så du bör först säkerställa att Outlook är inställt som standard e-postklient. Mer information än så har jag inte kring då detta rör ditt eget mejlprogram. Vår rekommendation är att du går över och istället skickar e-fakturor till dina kunder. Läs mer om det i hjälpavsnittet Skicka dokument som e-faktura, brev eller e-post
Hoppas detta hjälper dig och att du får en fin dag.
Hej @HH-Evda
Hade jag haft möjlighet hade jag gärna hjälpt dig men detta är ingenting vi har någon information om i forumet utan du behöver börja med att ställa frågan till din leverantör av tredjepartslösningen. Om de inte kan hjälpa dig med din fråga behöver de kontakta vår api-support.
Hoppas det löser sig och att du får en fin kväll!
Hej @SallyFiffi
Jag håller med om att det skulle vara mycket användbart med en varning som indikerar om samma leverantörsfaktura läses in två gånger. Dock vet jag inte hur pass aktuellt det är göra denna förändring men det får våra duktiga utvecklare avgöra.
Du registrerar ditt förbättringsförslag direkt till våra utvecklare via knappen Förbättringsförslag enligt bild nedan.