Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej @Johan_95 Precis som du skriver så har flera kunder upplevt samma sak och vi arbetar med att identifiera och lösa problemet. Vi har bett om en kopia av databasen eftersom det ofta hjälper oss att snabbare lokalisera och åtgärda sådana problem, speciellt då vi inte har kunnat återskapa felet i våra interna testmiljöer. Självklart respekterar vi dock ditt val och kommer fortsätta felsökningen baserat på den information vi har. Ha det fint!/Tinna
Hej igen @MathiasLindell Jag hittar faktiskt inte heller något bra sätt förutom senaste faktura. I hjälpavsnittet Kan jag rensa i mitt kundregister/leverantörsregister och kontaktregister? tipsar vi också just om villkoret senaste faktura så det är nog vårt bästa förslag. Nu vet jag inte vilka mängder av kunder det rör sig om men du bör ju även kunna radera kunder i listläget om du står under Försäljning - Kunder i och med att du aldrig fakturerat dem. Men slå gärna en signal till supporten som ofta sitter inne med grymma lösningar. Jag vill inte att du missar något som kan hjälpa dig. /Tinna
Hej @JohanA Jag förstår att det blir problem när du behöver ange adresser som innehåller specialtecken och som du vet kräver programmet idag att du har systemspråk svenska. Vi har tidigare registrerat detta som ett internt önskemål till våra produktspecialister men du är självklart också välkommen att lämna ett önskemål direkt till våra utvecklare av Administrationsprogrammet via Förbättringsförslag enligt bild nedan. Ha en fin dag och tack för att du hörde av dig. /Tinna
Vi har stängt ner ett gammalt api för Visma Kreditupplysning.
Hej @Annika36 Om du är upplagd som systemoperatör ska du kunna radera ett företag genom att följa hjälpavsnittet Radera företag. Testa att du utför punkterna nedan: Stäng programmet och se till att ingen annan använder det.Kontrollera att du har administratörsbehörigheter och fullständiga rättigheter till mappen där Visma är installerat.Försök att manuellt ta bort företagsmappen och tillhörande zip- eller backupfiler via Utforskaren.Öppna Visma Administration igen och försök att radera företaget på nytt. Om inte detta hjälper dig behöver du slå en signal till supporten så kan vi koppla upp och hjälpa dig. Lycka till och välkommen att höra av dig till supporten.
Genvägar