Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej igen, Nu har vi diskuterat vidare kring dina förslag. Tittar vi på hur majoriteten använder programmet så är detta en något mer avancerad nivå än standardbehoven vi vill täcka i Visma Administration. Jag skulle rekommendera att du laddar hem en demo av Visma Bokslut och utvärderar om det kan vara något för dig, där har du mycket av det du beskriver. Programmet kan kopplas ihop med Visma Administration, vilket du kan läsa mer om här: http://www.vismaspcs.se/produkter/red...
Allt i sin ordning och en erfarenhet rikare.
Hej Fredrik!När du gör en utskrift av en faktura, exempelvis Direktutskrift, kan du välja att skriva ut till Pdf-fil. Du får nu upp var pdf-filen ska sparas, välj en plats som du enkelt hittar och skapa en ny mapp om du får många utskrifter. Denna pdf-fil bifogar du sedan i ditt mejlprogram.
Hej!För att få fram de som har ett blankt fält skriver du !?* i Villkor på raden för det fält du vill göra urval på under Kommando - Markeringshjälp.I mitt exempel här i bilden söker jag på de medlemmar/kunder där jag inte registrerat något efternamn. Du gör likadant om du vill göra urval på en utskrift och du vill få fram de som har ett blankt fält.Jag tar din synpunkt vidare vad det gäller avsnittet Sökvillkor i vår skrivna hjälp.
Tack! Det ät enkelt och bra!