Hej Mattias! Under Arkiv - Föreningsunderhåll - Föreningsinställningar, Kontonummer kan du välja vilka konton som ska användas i de olika programmodulerna. Här borde du kunna ändra från 1930 till 1920
Hej igen! Om du lägger in texten i Dokumenttexter i företagsinställningarna kommer texten följa med in på fliken 2 på fakturorna du skapar efter det. Om du sen tar bort texten och fortsätter skapa fakturor finns där ingen text. Du kan alltid ändra/ta bort texten på fliken 2 inne på fakturan. Texten följer med på alla standardmallar. Om du använder fakturamallen Faktura Medlem som är utformad för BLK 15, så följer texten med även där.
Hej! Du kan alltid direkt i Dagregistreringen lägga till en text i Extra fakturatext när du har aktiverat det i Företagsinställningarna. Däremot kan du om projekttypen är Fastpris eller Aconto, direkt på Register - Projekt lägga in en extra fakturatext som alltid kommer med. Efter att ha kontrollerat dina ärenden med supporten fattar jag som att du i Visma Administration har gjort en malländring för att summera faktuerat per kund. Det finns tyvärr ingen enkel ändring som gör att du även kan få fakturerat per projekt, eftersom det inte sparas på samma sätt i Visma Administration. Jag rekommenderar att du tar en kontakt med våra partners och ser om någon av dem kan hjälpa dig att skapa den här rapporten. Du hittar våra partners här: Visma Spcs Partner
Hej! Menar du ditt egna VAT-nummer så skrivs det som Momsregistreringsnummer längst ner till höger på fakturan. Menar du kundens VAT-nummer skrivs det de gånger det finns ett momsregisteringsnummer i kundregistret. Är det något annat objekt du menar att du vill få med på dina fakturor så får du gärna återkomma så hjälper jag dig gärna!