Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! Från och med idag, 2013-05-24, kan du hämta en rapport från vår hemsida som hjälper dig att exportera alla uppgifter till excel. Du hittar rapporten under rubriken Medlemmar här Du kan därefter föra över uppgifterna till MemeberImport.xls som du laddar ner från din förenings idrottonlinesida!
Har du stämt av era bankkonton? Om inte - börja med det. Om du fortfarande har en diff när detta är gjort föreslår jag att du kollar om du har någon faktura som inte är journalförd eller som är journalförd på fel period.
Tack för ditt snabba svar!
Hej! 1. Om du antingen har bokfört fakturor manuellt, utan att ha automatisk överföring till bokföringen aktiverad vid utskrift av journaler, eller har korrigerat en verifikation manuellt kan du få detta meddelande. 2. Fakturan finns både i reskontran och i bokföringen men beloppen överensstämmer inte. Kontrollera om du har gjort några manuella ändringar på verifikationen efter att fakturan blivit journalförd. Om du har gjort ändringar och tycker att allt stämmer kan du bortse från meddelandet. Du kan läsa mer om vad meddelandena betyder genom att klicka på länken nedan: Informationstexter och förslag till åtgärder
Hej! Det går att lösa redan idag. Om du väljer utskriften Leverantörsreskontralista kan du bocka i rutan Även slutbetalda fakturor för att säkert få med alla fakturor, oavsett om de är betalda eller inte. Längst ner i listan Urval hittar du sedan raden För attest. Där skriver du namnet på personen som du vill titta närmare på.