2017-09-12
05:47
Tack för svaret. Då vet jag hur det fungerar.
... Visa mer
2017-09-11
08:19
Det är sällan problem med IBAN-nummer är min uppfattning. Nu är det i själva inställningarna för Kassa och Bank som det gäller och inte till en kundfakturering. Alltså är det Sverige vi pratar om. Men är just bara Marginalen Bank det är problem med. För alla mina andra kunder fungerar det hur smidigt som helst.
... Visa mer
2017-09-08
15:16
1Gilla
Jag försöker för en kunds räkning att lägga in ett IBAN-nummer så att han kan skicka sina fakturor som ska iväg utomlands. Tyvärr säger Visma att IBAN-numret är felaktigt. Jag har kontrollerat det på följande sida: http://www.tbg5-finance.org/?ibancheck.shtml och det är korrekt. Såg på en tidigare sida att ett IBAN-nummer måste vara unikt och inte kan användas på två olika ställen. Men som jag förstår det har Marginalen Bank (som det är i detta fall) bara ett enda IBAN-nummer för alla sina kunder som går via Danske Bank på något sätt. Sannolikt har någon annan därmed redan detta inlagt, hur löser jag detta? Kunden behöver kunna göra fakturering.
... Visa mer