2023-08-15
14:53
1Gilla
Hej Om du inte har bokat av fakturan som betald redan föreslår jag att du bokför den felaktiga utbetalningen på konto 1680 för att sedan boka återbetalningen på samma konto så att kontosaldot nollställs. Om du redan har bokat av fakturan som betald bokar du återbetalningen på 2890 och den följande betalningen till den rätta leverantören på samma konto.
... Visa mer
2023-03-28
08:05
Hej @Logano
Tack för att du skriver din fråga i vårt supportforum.
För att nå Visma Tid Smart använder du inte vismaonline.com utan istället tid.vismaspcs.se. Själva programmet Visma Tid Smart ligger inte på plattformen vismaonline som till exempel Visma eEkonomi gör och det är därför du inte ser det där.
Har du några andra frågor eller funderingar är du alltid välkommen att höra av dig till oss.
//Tinna
... Visa mer
2022-08-01
08:49
1Gilla
Ja, det hände mig också. Registrerade delinbetalning på helt fel faktura och från fel bolag. Lyckades backa det och registrera det rätt.
... Visa mer