2025-09-03
08:24
Hej @Lönekonsulten1
När du skickar en samarbetsförfrågan går mejlet till den person som är satt som huvudkontakt på slutkundens företag. Av integritetsskäl kan vi inte lämna ut vilken e‑postadress det är – den behöver slutkunden själv bekräfta till er.
Så här kan ni komma vidare: Be kunden logga in på spiris.se och kontrollera/uppdatera vem som är huvudkontakt och vilken e‑postadress som är kopplad till kontot. Be kunden kontrollera skräppost och säkerställa att de loggar in med samma e‑postadress som står som huvudkontakt.
Om ni inte får det att fungera ringer du vår support på 0470-70 60 00 så får vi titta på det tillsammans.
... Visa mer
2024-04-25
09:21
Hej @Lönekonsulten1
I och med att det fungerar som du vill i det andra bolaget du arbetar i tycker jag definitivt att du ska ringa supporten så vi kan felsöka. Eller det kanske du redan har gjort? Synd om vi missar något som kan hjälpa dig.
Helt rätt uppfattat. Du kan inte fördela exempelvis halva månadslönen och låta resten vara ofördelad. Då får du följande meddelande:
Lycka till och hoppas du får det att fungera som du önskar.
/Tinna
... Visa mer