Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

(uppdaterad av Hanna Bergqvist CONTENT PRODUCER ‎2025-05-26 14:07 )
  • 5 Svar
  • 4 gilla
  • 16904 Visningar

Vi vet att livet som småföretagare inte alltid är som en dans på rosor. Kanske upptäcker du ett fel i bokföringen som du inte vet hur du ska rätta eller så är det deklarationstider.. Vi vill finnas där för dig hela vägen, alla timmar på dygnet. Därför är det väldigt viktigt för oss att du förutom genom att kontakta vår support även kan hitta snabb hjälp via text, film eller genom att hitta svar eller ställa en fråga i vårt forum. 

4 vägar till snabb hjälp

Hjälp där du är

Genom att klicka på frågetecknet i den lila menyn får du hjälp gällande sidan du står på, ett avsnitt som kan vara till hjälp är Vanliga problem och lösningar. Under frågetecknet finns även en AI-assistent som kan hjälpa dig dygnet runt. 


Bonustips! Är du osäker på hur en viss händelse ska bokföras? Skriv in ett förklarande ord för det du ska bokföra direkt i gränssnittet, så rekommenderas ett konto som passar. Använd kontosök för bokföringshjälp.

Filmer
Kolla in våra filmer. De kan till exempel hjälpa dig när det är dags att skapa en momsredovisning, deklaration eller med hur du ångrar/krediterar en kundfaktura. Se alla filmer här.

 

Spiris Forum

Kanske är du en av dem som valt Spiris på grund av forumet? Vi är otroligt stolta över vårt forum, speciellt eftersom det öppnar upp för snabb hjälp företagare emellan. Tillsammans gör vi forumet till en fantastisk plats att hänga på.

 

Kontakta oss

Ibland behöver du få hjälp av någon av våra hjältar på supporten. Kontakta oss.

 

Kommentarer
Anna E
UTFORSKARE

Är det något "Rikigt" problem, så är det egentligen bara en väg in, support och det är att ringa in 9-16.30 vardagar. (fredagar till 16) och då hamna i telefonkö. Som av erfarenenhet kan vara upp till två timmar.

 

Annars är det endast hjälp till självhjälp.

Evamonika
UTFORSKARE

True

Evamonika
UTFORSKARE

True !

 

Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej! 

Vi hör er och tar emot er feedback! Inlägget är skapat för att visa upp vilka andra självhjälpskanaler vi har för dem som kör fast vid enklare problem eller kanske vill lära sig mer i programmet på egen hand. 

Långa väntetider tycker vi heller inte om, och vi strävar självklart efter att förbättra detta. Det går såklart inte att styra när ett problem i programmet dyker upp men ett tips från mig är att ringa in så tidigt på morgonen som möjligt, i den mån det går. Då är det alltid färre som försöker nå oss och du slipper köa. 

Ha en fin eftermiddag och återkom gärna vid fler funderingar! 
/Ebba 

Carina Wesenlund-Jonsson
SPIRIS CERTIFIERAD BYRÅ
(uppdaterad av Carina Wesenlund-Jonsson ‎2024-06-13 22:50 )