Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

kesch23
UTFORSKARE

Ändra betalningsvillkor som ej finns som förval

Hej! Jag har bytt till eEkonomi och vill nu lägga upp betalningsvillkor 37 dagar enligt ett ramavtal med en kund. I vyn Redigera kund kan jag endast välja betalningsvillkor enligt en drop-down-lista där jag inter hittar detta alternativ. Jag såg ett tidigare svar som hänvisade till Inställningar > Företagsinställningar men såg inget alternativ där då jag som standard för övriga kunder har 30 dagar netto. Går det att lägga till egna betalningsvillkor i systemet som jag då kan välja för denna kund? Om inte är det något man i så fall kan/måste komma ihåg att ändra på varje gång vi fakturerar denna kund?

2 SVAR 2
AnnicaL
CHAMPION

Tyvärr går det inte att lägga upp egna betalningsvillkor i eEkonomi - än. Vi är flera som tjatar om det... så tills något händer får du lov att komma ihåg själv. 

Hej @kesch23!

 

Precis som @AnnicaL skriver så går det inte att lägga upp egna betalningsvillkor i Visma eEkonomi i dagsläget. Du får väldigt gärna skicka in detta som ett önskemål till oss via Feedback & förslag längst ner till vänster till ditt program. 🙂
 

Önskar dig en fin dag!

/Tinne