- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Dubbel samt saknad info från Swedbank vid automatisk bankkoppling
Hej,
Sedan en tid tillbaka är de två första textfälten från Swedbank in till Visma e-ekonomi vid automatisk bankkoppling desamma. Ni plockar alltså in samma textfält två gånger. Detta ställer till med problem främst vid avstämning av swishbetalningar eftersom varken mobilnummer eller personens namn kommer med.
Finns det en lösning på gång på detta problem
Vänliga hälsningar Anette
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Tack! Har försökt att inte bry mig men det är rätt irriterande…. (Och Visma, kom inte med ”lämna feedback i appen”…)
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB
Kollade snabbt med våra produktspecialister då det verkar som om vi inte har något ärende på detta ännu. Gör så att du ringer supporten som får skapa ett ärende så ska vi undersöka detta närmare.
@Khedron Wilk Detta känns inte som en idé så därför kommer jag inte att tipsa om att lämna feedback. Annars är det rätt väg att gå för att era idéer ska nå våra utvecklare.
Ha en fin dag båda två.
/Tinna
