Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

BertL_
MEDLEM

Kan inte klistra in kontoutdrag; knappen för att klistra in är låst under skärmens botten

Plötsligt går det inte längre att klistra in kontoutdrag. Fönstret har flyttats neråt på skärmen så att knappen för att klistra in hamnat under skärmens botten. Den är låst där. Det hjälper inte hur jag än ändrar inställningarna för att försöka får fram dem. Att minska skärmen påverkar absurt nog inte fönstrets höjd, bara dess bredd. Verkligen en lyckad ändring!

5 SVAR 5
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej!

För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt med detta så rekommenderar jag att du tar kontakt med mina kunniga kollegor på supporten som har möjlighet att koppla upp och kika på hur det ser ut hos dig. 

 

Välkommen att kontakta supporten

Tinna

Hej Tinna,

det är säkert inte bara BertL som har problem med inklistringsrutan, jag har upplevt problemet sedan förra sommaren men nu måste man krympa ner bildskärmen ÄNNU mer för att komma åt knappen i botten. Det går, men är otympligt. Behöver verkligen ses över så att det blir smidigt igen! 

BertL_
MEDLEM

Det stämmer att detta har varit ett problem länge och att det går att klistra in om man krymper bilden extremt mycket och har god syn, så att man kan se vad som finns på skärmen när bilden är så miniatyrartad. Jag har tyvärr inte möjlighet att släppa in någon i min dator. Det är också något som generellt sett kan vara vådligt.  Tycker det är konstigt att just detta fönster, till skillnad från flera andra fönster, inte går att flytta på skärmen eller justera storleksmässigt.  

Hej @BertL_ och @AnnicaL !

 

Vi har undersökt problemet ni berättar om, men lyckas inte återskapa detta i vår miljö. För att hjälpa er på bästa sätt skulle vi behöva koppla upp oss mot era program för att felsöka i miljön där problemet uppstår. Jag vill därför be er att ta kontakt med mina kunniga kollegor på supporten för vidare hjälp, hänvisa gärna till forumtråden.

 

Ni får väldigt gärna återkoppla här i tråden om hur det går så vi ser att ni har fått hjälp.

Önskar er båda en fin helg!

/Tinne

Hej igen, 

Supporten hittade förklaringen ! Det är så att när bankhändelserna är sorterade i datumordning så att de senaste ligger i botten kommer rutan att hamna så där långt ner. Om man klickar på sorteringspilen så att senaste händelsen hamnar överst fungerar inklistringsrutan som den ska. Vi får alltså lära oss att sortera i fallande datumordning för att det ska flyta på.