Sen ett par veckor tillbaka måste jag rensa cachen dagligen, gör jag inte det kommer inte advisor upp när jag startat programmen utan det är bara "mina tjänster"-sidan som laddas om och om igen. Det funkar dock att öppna i inkognito-läge, och om jag rensat cachen på morgonen som sagt. Men man ska ju inte behöva rensa cahcen varje dag, sjukt irriterande är det. Har hört andra med samma problem.
Med vänlig hälsning, Kristina
Hej @Kristina_5531
Tack för att du hör av dig till oss och jag förstår verkligen att detta måste vara väldigt frustrerande. Funderar på om det kan ha att göra med din webbläsare och att den kanske behöver uppdateras.
Så här gör du en uppdatering av din webbläsare i Chrome (återkom med vilken webbläsare du använder om du kör en annan variant):
Om uppdateringen inte löser problemet, rekommenderar jag att du kontaktar vår supportavdelning för vidare felsökning.
Lycka till och ha en fortsatt fin eftermiddag!
Har samma problem i några dagar och Chrome är uppdaterad till senaste versionen om omstartad.
Jag har full förståelse för att det är frustrerande när man måste rensa cachen för att få det att fungera.
Eftersom du har uppdaterat Chrome och problemet kvarstår, finns det några andra steg du kan prova:
Om inget av detta hjälper dig behöver du kontakta supporten.
Copyright 2025 Visma Spcs. All rights reserved.