Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Kristina_5531
MEDLEM

Advisor funkar inte utan rensad cache eller inkognitoläge

Sen ett par veckor tillbaka måste jag rensa cachen dagligen, gör jag inte det kommer inte advisor upp när jag startat programmen utan det är bara "mina tjänster"-sidan som laddas om och om igen. Det funkar dock att öppna i inkognito-läge, och om jag rensat cachen på morgonen som sagt. Men man ska ju inte behöva rensa cahcen varje dag, sjukt irriterande är det. Har hört andra med samma problem. 

Med vänlig hälsning, Kristina

1 SVAR 1
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @Kristina_5531 

 

Tack för att du hör av dig till oss och jag förstår verkligen att detta måste vara väldigt frustrerande. Funderar på om det kan ha att göra med din webbläsare och att den kanske behöver uppdateras. 

 

Så här gör du en uppdatering av din webbläsare i Chrome (återkom med vilken webbläsare du använder om du kör en annan variant): 
 

  1. Öppna Chrome.
  2. Klicka på de tre prickarna i det övre högra hörnet för att öppna menyn.
  3. Välj Hjälp - Om Google Chrome.
  4. Chrome söker automatiskt efter uppdateringar och installerar dem om några är tillgängliga.
  5. När uppdateringen är klar, klicka på Starta om för att slutföra uppdateringen.


Om uppdateringen inte löser problemet, rekommenderar jag att du kontaktar vår supportavdelning för vidare felsökning. 

 

Lycka till och ha en fortsatt fin eftermiddag!