Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Lenasekonomi
MEDLEM

Fastställelseintyg Årsredovisning

Möjligen en struntfråga men jag stör mig så mycket på att fastställelseintyget kommer långt upp på sidan under innehållsförteckningen. Jag vill ha den längst ner på första sidan. Finns det någon inställning som jag inte hittar som löser det? 

3 SVAR 3
My Janhall
ANSTÄLLD

Hejsan! 

Ja det går bra att flytta på dokumenten så dem hamnar i den ordning du önskar. Om du står i årsredovisningen i Visma Bokslut - klickar på fastställelseintyget så kan du längst ner under alla dokument klicka på två pilar som antingen pekar upp eller ner. Klickar du på nedåt-pilen så flyttar du ner dokumentet du markerat och kan välja lämplig ny plats. 

 

Ha en fin torsdag! 
/My  

Det är inte platsen som är fel, det är att den hamnar alldeles under sista raden på innehållsförteckningen, dvs mitt på sidan och det ser idiotiskt ut. Jag vill ha den längre ner på första sidan. Antar att det inte är möjligt eftersom ni inte ens förstår problemet. 

Hej @Lenasekonomi 

Om jag tolkar dig korrekt så vill ni alltså få fastställelseintyget längre ner på den sidan.

Det kan vara så att du behöver byta så att innehållsförteckningen inte är av typen "Automatisk":

automatisk(1).png

 

Därefter kan man också testa att skjuta in rader som fyller ut och trycker ner fastställelseintyget:
rader (1).png

Så högerklick och "skjut in rad" eller använda ctrl+ins

Jag hoppas det kanske kan lösa din frågeställning, återkom gärna annars 🙂 

Med vänliga hälsningar/
Niklas - Content Producer - Byråområdet