- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Mailadressen läggs på fel rad när person plockas bort i den digitala signeringen
Hej,
Vill göra er uppmärksamma på att mailadressen inte verkar följa med namnet i den digitala signerings-listan i Visma Skatt & Bokslut Pro. Jag hade nio personer i min lista. Sände ut för signering, men pga fel i styrelsen, skulle en person plockas bort. Tog bort näst sista personen och sände iväg Årsredovisningen för digital signering igen. Problemet är att mailadressen för den bortplockade personen hamnade vid den sista personens namn och bytte alltså ut den mailadress som stod där tidigare ... uppdagades när denna person aldrig fick något signeringsmail.
Jag har varit inne och kollat i Visma Sign för att se att jag verkligen hade korrekt mailadress på sista personen i första utskicket och det hade jag.
Vänliga hälsningar Anette
- Välj din produkt:
-
Skatt & Bokslut Pro
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Anette på A Lirsjö Ekonomi AB!
Tack för att du tar kontakta med oss om detta, det låter ju såklart inte bra. Jag har hört mig för, och i dagsläget har vi inga fler rapporter kring liknande fel, och vi kan inte återskapa felet hos oss. Vi skulle därför uppskatta om du har möjlighet att kontakta vår fantastiska support för vidare felsökning av problemet.
Önskar dig en fortsatt fin dag!