Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Saknade fakturor i Visma eEkonomi Fakturering

En kund uppger ett program och sedan visar det sej vara ett annat program. Och eftersom ni inte är tydliga nog när ni säljer era program till era kunder så blir det fel stup i kvarten. 

Min kund hade visma fakturering och trodde hen hade visma eekonomi. Vilket i sin tur innebar att ALLA hans fakturor försvann.

Hur löser ni detta då. Jo när kunden ringer upp och säger att det blivit fel, ber ni kunden kontakta sin redovisningskonsult!! Hur i hela friden ska jag kunna lösa detta, och är jag support för era program. NEJ det är jag inte. Jag jobbar inte på Visma.

Det är INTE jag som sålt ert program, jag kan inte göra något alls åt den felaktiga uppkopplingen. När jag går in för att ta bort sammanlänkningen står det kontakta supporten!

Det går ej att mailar er, jag tänker inte heller sitta i er växel för att komma fram. 

VÄNLIGEN LÖS DETTA!!!

 

3 SVAR 3
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej Katarina!

 

Jag har varit i kontakt med min kollega som kommer säkerställa att du och din kund får den hjälp som behövs för att reda ut detta.

Jag beklagar att detta har ställt till det för er, men jag är säker på att det kommer lösa sig.

 

Önskar dig en fortsatt fin torsdag.

/Tinne

Det enda jag vill är att ni lägger tillbaka hans fakturor som just nu är borta, sedan löser vi detta kunden och jag.

Han får skicka papper till mej istället för dessa uppkopplingar har jag nu så dålig erfarenhet av att jag inte vill ha det så här.

Ni säljer era program och lägger över supporten på mej, detta tycker jag INTE om.

Hej!

 

Självklart är detta något ni ska få hjälp med.
Om jag har förstått situationen rätt så har vi varit i kontakt med dig och din kund och ärendet ska nu vara löst.

 

Har du några andra frågor är du alltid varmt välkommen att återkomma till forumet.

Trevlig helg!

/Tinne