Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Siffrorna syns inte i flerårsöversikten - Bokslut

Håller på med ett bokslut i sista minuten. Det är första året jag gör det till den här kunden så jag har inte hans tidigare siffror, utan lägger in dem manuellt i flerårsöversikten. Men det står bara nollor sen i årsredovisningen, trots att jag lagt in de rätta siffrorna. Bara på raden Soliditet följer alla siffror med. Helskumt. Behöver verkligen få detta fixat pronto.
15 SVAR 15
Fredrik Rev
MEDLEM

Kan ha något med inställningen för visning i tkr eller liknande att göra.

Kolla samtliga inställningar, både på radnivå och cellnivå. Bifogar mina inställningar. Om Du högerklickar på "Flerårsöversikt" i trädet till vänster så kan Du jämföra.

Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag har samma inställningar.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Testar att ändra till kr då. Vill ha det i tkr eftersom förra ÅR hade det så. Har ju inte exakta siffrorna för de tidigare åren heller, så hade helst velat ha det i tkr. Men provar med kronor, det är det enda som återstår på årsredovisningen nu. Tack för svaret!

Testa att byta version av flerårsöversikten annars, jag använder version 3, "Flerårsöversikt*" i rullgardinsmenyn med mallar.

// Markus


Fd medlem
Inte tillämpbar

Jag testade alla versioner, det blev nollor i alla. 
Fd medlem
Inte tillämpbar

Det fungerade! Måste ju vara en bugg i programmet då. Hur tusan kommer man i kontakt med supporten? Får försöka rita dit ett T före kr i rubriken.

Vilket var det som till slut fungerade?

// Markus


Fd medlem
Inte tillämpbar

Att ändra till kr.

Du ändrar till Tkr i menyn "Start" samt "Grunduppgifter årsredovisning" men det vet Du nog redan?

// Markus

Fd medlem
Inte tillämpbar

Ja, det vet jag. Det var när jag ändrade från kr till Tkr som siffrorna inte syntes. Fast jag skriver in dem i redigeringsläget.

Det var skumt!
Fd medlem
Inte tillämpbar

Mycket skumt. Men nu är jag nöjd, ÅR är klar, jag får skriva dit ett t på originalet helt enkelt. Fast jag vill gärna prata med supporten om detta. Det måste ju vara en bugg i programmet.

En fundering. Kan det vara så att Du skrev in tex 378000 som 378 och att programmet avrundar det till 0tkr? I så fall skriv in beloppen i hela kronor.

Programmet har hängt med ett tag så jag har svårt att tro att det är en bugg som inte tidigare upptäckts.

Mvh Markus.
Fd medlem
Inte tillämpbar

Ja, så gjorde jag ju! Du menar att jag ska skriva hela beloppet? Självklart, måste testa det.