Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Sök istället efter 
Menade du: 
NY MEDLEM

Uppdateringar i Skatte programmet för deklarationen 2019 pga krispaketet?

Om jag förstått saken rätt så innehåller krispaketet ändringar i beskattningen som även påverkar årets deklaration. Ett exempel är 100% i periodiseringsfonder. Vet inte om jag uppfattat detta riktigt. Men om det är så kommer det att uppdateras i skatteprogrammet när regeringen har fattat sina beslut. Undrar bara så jag inte ska sitta och göra om deklarationer som jag redan lämnat in.

1 GODKÄNDA LÖSNINGAR

Godkända lösningar
Highlighted
MODERATOR

Re: Uppdateringar i Skatte programmet för deklarationen 2019 pga krispaketet?

Hej Katarina! 

Vad bra att du hör av dig till oss.

Vi har skapat ett inlägg som heter Utökad avsättning till periodiseringsfond för enskilda firmor och delägare i handelsbolag där vi samlar all information vi har gällande detta och även uppdatera när ny info kommer. Troligtvis kommer det innebära en uppdatering av ditt program men håll utkik i tråden så uppdaterar vi där. 

Ha en fin fredag!
/My 

Visa lösning i originalinlägg

1 SVAR 1
Highlighted
MODERATOR

Re: Uppdateringar i Skatte programmet för deklarationen 2019 pga krispaketet?

Hej Katarina! 

Vad bra att du hör av dig till oss.

Vi har skapat ett inlägg som heter Utökad avsättning till periodiseringsfond för enskilda firmor och delägare i handelsbolag där vi samlar all information vi har gällande detta och även uppdatera när ny info kommer. Troligtvis kommer det innebära en uppdatering av ditt program men håll utkik i tråden så uppdaterar vi där. 

Ha en fin fredag!
/My 

Visa lösning i originalinlägg