Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Utcheckning i Byråstöd fungerar inte

Får följande meddelande vid utcheckning. Har prövat att välja olika delar att checka ut och har nu även tagit bort allt direkt under kundmappen (alltså inte enbart dokument utan allt som ligger i kundnummermappen) Skapar jag en ny kund och kopierar över allt i kundmappen till den nya så fungerar det. Problemet då är att jag inte får med mig kontakter eller Anteckningar. Problemet verkar alltså inte ligga i att någon specifik kundfil är låst eller liknande. Testat att starta om datorn utan resultat.

1 SVAR 1
Linnea Norden
ANSTÄLLD

Hej Lars på hjale!
Det är svårt att säga vad det är som gör att du inte kan checka ut. Det jag rekommenderar är att du tar kontakt med vår support, antingen via telefon eller chatt, så hjälper de till att felsöka varför det inte fungerar för dig.

//Linnea