Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Hur använder man mitt lönebesked om den anställde inte har mail adress?

Har inte börjat använda mitt lönebesked ännu då det finns anställda som inte har mail adress varken privat eller via företaget, hur löser man detta?
3 SVAR 3
ullabritt
MEDLEM


Hej! Jag tror inte det funkar på annat sätt än med papperspost i så fall. Om de inte kan öppna ett mailkonto förståss. Bara vad jag tror, kanske någon annan har förslag?
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej! Jag håller med. Idag "måste" man nästan ha ett mailkonto. Det är ju gratis på hotmail och gmail.
Annars är det papperspost som gäller.
Cecilia Towner
APPLICATION SPECIALIST

Hej Marie-Louise,

Precis som Lotta och Ulla-Britt skriver så är en e-post adress en av de förutsättningar som krävs för att man ska kunna använda tjänsten mitt lönebesked.

Du kan läsa mer om det i Kom igång med Mitt Lönebesked för företaget»

Ha en fin dag!
/Cecilia