Hej,
När man skapar en lönekörning så syns en summering/info längst ned på sidan för Lönekörningen:
Varför finns denna information inte med som en slutinformation i kontrollistan?
Som det är nu så sparar vi en bild av lönekörningen där detta finns med för att kunna verifiera att beloppen stämmer.
Jag har lyft frågan tidigare men då fanns det inte med i någon plan att ändra.
Kan det verkligen bara vara vi som ser nyttan med en summering som denna i kontrollistan?
Kontrollistan går ju även att spara som excel-fil, men det känns inte logiskt att man själv varje gång ska behöver lägga in summering.
Tack på förhand!
Med vänlig hälsning
Anneli
Löst! Gå till lösning.
Jag har även försökt att skapa en egen utskrift med utgångspunkt från kontrollistan, men jag hittar inte rätt och har inte lyckats än iaf.
Åh, vill trycka gilla många gånger!
Hej @Anneli Sv och @Christel9
Tack för ett jättebra förslag. Jag har tagit det vidare internt men det vore toppen om även ni registrerar önskemålet direkt till våra utvecklare av Visma Lön via knappen Feedback och förslag längst ned på sidopanelen. Klicka på den för att komma till förslagssidan där du trycker på knappen Lämna förslag och fyller i önskemål i formuläret.
/Tinna
Hej @Anneli Sv
Igår den 5/11 släppte vi version 2024.4 av Lön 300/600 och i den versionen har vi lagt till en avslutande del på kontrollistan oavsett om man väljer att ta ut den som enkel eller specificerad där vi just visar denna summering.
Hoppas att du bllir nöjd med resultatet.
Ha en fin dag!
/Cecilia
Hej,
Det ska bli spännande att se hur det ser ut när vi har uppdaterat.
Tack så här långt 🙂
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.