Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

ullabritt
MEDLEM

Lista över lönearter kopplade till ett visst bokföringskonto

Jag vet att det går att få fram en lista där det syns vilka lönearter som hör till ett visst konto. Jag kommer inte ihåg hur man gör. Jag har för mig att man går in via spårning och att göra egen rapport men sen vet jag inget mer. Det skulle vara en otrolig hjälp för mig om någon kan komma med tips. Tack på förhand.

3 SVAR 3
Tinna Gunnarsson
MODERATOR

Hej @ullabritt 

 

Tack för att du kontaktar oss. 

 

Kan det möjligen vara den färdiga utskriften som heter Löneartslista som du söker? Du hittar den under Utskrifter - Lön - Löneartslista

 

Är det inte denna så bara återkom så hjälps vi åt. 

/Tinna

ullabritt
MEDLEM

Hej

Tack den hjälper bra men den jag har sett tidigare kan man sortera i kontonummer. Det blir enklare då men om du inte kan hjälpa mig så tar jag den här. Den går väl inte att skriva ut i excel?

Hälsningar

Ulla

 

 

Hej @ullabritt 

 

Denna kan du absolut skriva ut till Excel. Du väljer upp Excel i dialogrutan långt ner till vänster. 

 

 

Jag provade även att gå in under Skapa egna utskrifter - Klicka på knappen Ny - Markera Kopiera en av programmets standardutskrifter - Välj Lön -Löneartslista - OK. Den egna utskriften kan du prova att göra olika sorteringar på och du kan även skriva ut den till Excel. 

 

Hör gärna av dig och berätta hur det går för dig. 

 

Trevlig eftermiddag!

/Tinna