Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Johanz
MEDLEM

Problem med att uppdatera resultatenhet på anställd i Lön Smart

Kan inte göra inlägg nämnd forumtråd så startar en ny tråd.

När kan man förvänta sig att problemet är löst? Det har gått mer än en vecka nu och vill komma vidare med lönekörningen.

3 SVAR 3
Daniel_Palm
APPLICATION SPECIALIST

Hej @Johanz 

 

Vi förstår att detta kan skapa problem för er kunder. Felet är rättat internt och sluttester pågår. Vi vågar aldrig lova exakt när detta släpps men så som planen ser ut nu så räknar vi med att detta ska komma med i nästa release. För att få uppdatering när detta är löst ber vi dig följa det kända felet istället.

 

Ha en fin dag! /Daniel

Ok, men när kan nästa release tänkas komma?

Om man godkänner en lönekörning och bokför den nu utan resultatenheter, går det då att ändra resultatenheterna i efterhand?

Om man ska göra framtida spårningar och utskrifter är det ju viktigt med rätt resultatenhet.

Daniel_Palm
APPLICATION SPECIALIST

Detta är dessvärre inget vi kan svara på och hänvisning blir även här likt ovan. Tills vidare går det jättebra som du skriver att lägga till resultatenheter i efterhand genom att gå in på den skapade verifikationen för lönekörningen. Så länge "Använd resultatenheter" är ibockat under Löneinställningar - Bokföring så kommer denna del vara synlig och redigerbar.