- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Problem med att uppdatera resultatenhet på anställd i Lön Smart
Kan inte göra inlägg nämnd forumtråd så startar en ny tråd.
När kan man förvänta sig att problemet är löst? Det har gått mer än en vecka nu och vill komma vidare med lönekörningen.
Löst! Gå till lösning.
- Välj din produkt:
-
Lön Smart
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Hej @Johanz
Vi förstår att detta kan skapa problem för er kunder. Felet är rättat internt och sluttester pågår. Vi vågar aldrig lova exakt när detta släpps men så som planen ser ut nu så räknar vi med att detta ska komma med i nästa release. För att få uppdatering när detta är löst ber vi dig följa det kända felet istället.
Ha en fin dag! /Daniel
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Ok, men när kan nästa release tänkas komma?
Om man godkänner en lönekörning och bokför den nu utan resultatenheter, går det då att ändra resultatenheterna i efterhand?
Om man ska göra framtida spårningar och utskrifter är det ju viktigt med rätt resultatenhet.
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
Detta är dessvärre inget vi kan svara på och hänvisning blir även här likt ovan. Tills vidare går det jättebra som du skriver att lägga till resultatenheter i efterhand genom att gå in på den skapade verifikationen för lönekörningen. Så länge "Använd resultatenheter" är ibockat under Löneinställningar - Bokföring så kommer denna del vara synlig och redigerbar.
