Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-05-24
07:16
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Prenumerera på RSS-flöde
- Markera
- Skriv ut
2016-05-24
07:16
Ta bort schema
Hur kan jag plocka bort gamla scheman? Systemet säger att de används trots att personen har slutat?
Svara
3 SVAR 3

Fd medlem
Inte tillämpbar
2016-05-24
11:31
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2016-05-24
11:31
Hej,
Scheman som du använt på någon anställd går inte ta bort, utan det blir låst och tillhör det aktuella företaget. Detta har att göra med att även anställda som slutar, finns kvar i programmet och ska kunna plockas upp när det kan tänkas behövas och det skulle inte fungera utan att arbetsschemat fanns kvar på den anställde.
Tack för din fråga.
/Victor
Scheman som du använt på någon anställd går inte ta bort, utan det blir låst och tillhör det aktuella företaget. Detta har att göra med att även anställda som slutar, finns kvar i programmet och ska kunna plockas upp när det kan tänkas behövas och det skulle inte fungera utan att arbetsschemat fanns kvar på den anställde.
Tack för din fråga.
/Victor

Fd medlem
Inte tillämpbar
2022-03-08
08:07
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2022-03-08
08:07
jag har scheman som är fel och skall tas bort, är ej använda. De går inte heller att ta bort. Skulle man inte kunna ha ett arkiv för oaktuella scheman då vi har mängder, dels för att man måste ha ett heltidsschema per deltidsschema då alla jobbar olika tider från 07-21 mån - sö
2022-03-09
10:29
- Markera som ny
- Bokmärke
- Prenumerera
- Inaktivera
- Markera
- Skriv ut
2022-03-09
10:29
Hej Inger,
Vi skulle gärna vilja att du tog kontakt med supporten så vi får kika på hur det ser ut hos dig. Jag kommer att registrera ett ärende på ditt kundnummer som du kan hänvisa till.
Ha en fin dag och välkommen att kontakta supporten
Tinna