Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 
Senaste inlägg

Hej! För att kunna hjälpa dig så bra som möjligt behöver jag lite mer information om vad som sker mer exakt. 🙂 Får du ett felmeddelande eller vad händer när du loggar in på det specifika företaget? Lättast är kanskeatt du kontaktar oss på supporten via chatt eller telefon så kan vi kika på det tillsammans direkt med dig. Annars får du gärna återkomma med lite mer detaljerad information om vad som sker vid inloggningen i Visma Lön på företaget. /My
Hej! Det svar ni fått stämmer inte, de anställda kan få ett nytt mejl på egen hand. När man ska logga in på vismaspcs.se så kan de anställda välja glömt lösenord och slå in sin mejladress. Nu skickas ett nytt aktiveringsmejl per automatik, den anställde får nu skapa ett eget lösenord som de vill använda vid inloggningen till Visma. Varför vi valt att skicka ut en länk direkt från vår sida kan jag inte ge ett bra svar på. Vänligen Jesper
Jämför du bokföringsunderlaget på konto 2731 mot den redovisade arbetsgivaravgiften?
Om du använder snabbvalen i kalendern så bör det fungera.Du ändrar sjukskrivningsprocenten på de dagar där den anställde varit frånvarande hela dagen.När du sparar så kommer du få en meddelande om att det inte går att slå ihop eftersom det är olika mycket frånvaro, men det är bara att godkänna.
Hej Marianne, Det kan säkert bero på av vilken anledning den anställda inte kunnat använda bilen.Har ni något skrivet avtal så kanske det finns reglerat där. Annars rekommenderar jag nog att ni vänder er till kompisarna på Skatteverket för de har nog mer erfarenhet av liknade situationer. Önskar dig en fin vecka! /Tinna
Awesome