Tack för svaret. Om jag fattar det rätt så har ”Egna meta-taggar” egentligen inget att göra med meta-taggar för Google sökning? Om det övriga; nej, använder inte keywords, eftersom som du skriver, Google inte använder dem längre. Jag har klurat ut följande... <title> Om jag har en kategori-sida, som jag kommer till genom att klicka på en meny, så tas <title> från etiketten på menyn + företagsnamn. Om jag fyller i metatitel i egenskaper för meny används detta istället. Det gör att jag kan använda en lite mer detaljerad titel. Däremot kan jag inte ändra <title> på en sida för en enskild produkt, där tas titeln från Visma Administration; artikel benämning + företagsnamn. När det gäller desciption/content kan jag lägga till en beskrivning för varje meny-val. Men description för enskilda artiklar är det som jag lägger in som "Beskrivning av artikel" i webshopen, vilket innebär att man ska tänka på hur man formulerar den. Kan det vara en någorlunda korrekt beskrivning?
... Visa mer