2025-04-02
14:36
Problemet är löst! Under skapandet av en verifikation så missade jag att addera in mot kundfakturan. Nu ser allt bra ut
... Visa mer
2024-12-03
11:10
Hej @HansLindblom
Tack för din fråga!
Jag förstår din situation och det verkar som att det handlar om en inställningsfråga. Du kan prova att lösa detta genom att gå in under Inställningar - Kassa- och bankkonton.
Klicka på ditt företagskonto och välj "avbryt aktivering". Det kan vara så att någon av misstag har klickat på aktivera bankkoppling, även om ni inte använder det i er förening.
Om detta inte löser problemet är du alltid välkommen att kontakta vår kunniga support så hjälper vi dig gärna.
/Tinna
... Visa mer
2024-03-05
11:47
Hej igen,
Det ska omräknas till SEK från USD.
I bokslutet kontrolleras sedan utgående saldo på konto 1480 och om det behövs så justeras det mot konto 8330 Valutakursdifferens. Om du t ex har ett plussaldo på 1480 och inget innestående saldo i 'Credits' så krediteras 1480 och 8330 debiteras så att utgående saldo på konto 1480 blir noll.
Vänligen
Pamela
... Visa mer