Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

(uppdaterad av Mita Jonsson CONTENT PRODUCER ‎2025-05-28 10:46 )
  • 0 Svar
  • 0 gilla
  • 4224 Visningar

Vill du minska pappershanteringen? Då har vi ett tips till dig!

 Esignering.png

 

Du kan skicka dokument för signering direkt från Tid & Projektplanering, exempelvis alla pdf-dokument som du laddar upp på ett projekt. Om du arbetar i Tid & Projektplanering kan du även skicka avtal, offerter och de dokument du laddat upp via en kund för signering vilket ökar tryggheten och minskar tiden för administration. Du får såklart återkoppling i programmet när dokumentet är signerat.

 

Du skapar enkelt signeringen och du kan välja både hur du vill skicka inbjudan till signering samt om du vill att det ska krävas signering via bankid:

Starta signering.gif

 

Personen som ska signera dokumentet får en länk skickad till sig där den kan granska dokumentet och slutligen även signera det.

 

När signering skett får du återkoppling via mejl så att du kan gå vidare med eventuella actions.

 

Du köper till den mängd e-signeringar som du vill ha under Inställningar - Generellt - Saldon. Bra att veta är att du debiteras för en signering per signeringsrunda, detta innebär att det bara dras en signering från ditt saldo även om du har flera bilagor eller parter som ska signera. Se filmen: e-signering eller läs om Använd e-signering.

 

Vill du testa flödet på egen hand? Inga problem! Du får alltid tillgång till två kostnadsfria e-signeringar så att du kan testa tjänsten i lugn och ro!