Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Björn_
MEDLEM

Hur ta bort ett inlägg?

Först så ställde jag en bokföringsfråga, men såg sedan att jag ställt den i fel forum (den finns nu i Bokföringsfrågor).  Eftersom jag inte kunde hitta ett sätt att ta bort ursprungsinlägget så har jag ändrat både ämnet och texten i detta inlägg.

 

Jag ville sedan ta bort detta inlägg, men hittade varken en möjlighet att ta bort eller dölja ett eget inlägg. Båda dessa funktioner borde rimligtvis finnas.

 

Mina frågor är därför:

  • Kan man ta bort ett inlägg?
  • Kan man sätta ett inlägg så att det inte längre är synligt?

Om svaret är nej på endera av dessa så är mitt förslag att ni lägger till dessa funktioner, alternativt att ni möjliggör att flytta ett inlägg till ett annat forum.

1 SVAR 1
Ebba Arvén
COMMUNITY MANAGER

Hej @Björn_!

Tack så mycket för att du ställde dina frågor till oss! Just nu har vi inte en funktion för medlemmar att dölja eller radera en tråd, men oroa dig inte - våra fantastiska moderatorer har allt under kontroll och de ser till att varje fråga hamnar på rätt plats. Till och med om du hade låtit din fråga ligga kvar på fel ställe, så skulle vi ha flyttat den och säkerställt att den blir besvarad. 

Vi är tacksamma för din feedback och vill att du ska veta att vi kommer att undersöka möjligheten att införa den funktionen framöver. 

Ha en fortsatt fin helg! 

//Ebba