Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Adrian
MEDLEM

Fel kontonummer med bankkopplingen.

Hej! Jag har nu märkt att jag har en bankkoppling på mitt företagskonto. Skulle precis bokföra en inbetalning och kunde endast välja kassakonto. Såg att bankkopplingen fungerade men kontonumret var helt fel. Märkte då varför jag inte fick några transaktioner via bankkopplingen. Hur går man till väga? Går ej att ändra bankkonton. Är det något personal från visma kan ändra eller är vi tvungna att ta bort bankkopplingen och göra om från början?

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej @Adrian!

 

Här tänker jag att det är bäst att du tar kontakt med mina kollegor på supporten, så får du hjälp med att titta på din bankkoppling och kontonummer direkt.

 

Önskar dig en fin måndag!

/Tinne