När jag gör detta - pga att det rör ett paypal-konto så kan jag inte direkt göra detta om jag går in på fakturan och väljer "inbetalning" då presenteras bara mitt huvudkonto som alternativ.
Då brukar jag gå vägen via kassa och bank-händelser.
Dock får jag inte upp förfallna fakturor när jag gör detta - så min fråga:
Hur gör jag för att göra en inbetalning från en förfallen faktura till mitt paypalkonto som inte är huvudkonto i visma. Eftersom den inte ens kommer upp bakvägen så hittar jag inga alternativ.
Det rör sig om en utlandsbetalning om det har någon betydelse och jag gör detta flera gånger i veckan men det är första gången en faktura som är förfallen har betalats och jag misstänker därav någon programbugg?
Mvh
Andreas
Tackar! Jag gjorde ett försök till och det funkade nu. Misstänker att jag kan ha blandat ihop USD och Euro förra gången. Jag brukar variera beroende på var kunden bor så kan mycket väl vart det.
Mvh//
Andreas
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.