Hej,
För över ett år sedan var vi i kontakt med er support och påtalade att när man klickar på "Hantera flera fakturautkast" så kommer en lista upp där alla fakturor på sidan är markerade. MEN när man klickar på "genomför samma åtgärd som förra gången" så får man ett felmeddelande "kan inte hantera fler än 25 fakturor". Man måste då klicka i 25 fakturor manuellt och sedan klicka på utför åtgärd.
En funktion som är skapad för att kunna ta hand om fler fakturor snabbare, men som kräver över 25 knapptryck är ingen bra funktion. Det skulle vara enkelt att göra listan kortare (25 fakturor per sida) och sedan är problemet löst! Eller så tar ni bort begränsningen på antalet och sätter det till samma som antalet fakturor som visas per skärm (50?).
Varför tar detta över ett år att åtgärda? Hur kan det komma sig att ni skapat en sådan funktion, men att ni inte acceptans-testat den? När i tiden kommer ni att åtgärda detta?