Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

Fd medlem
Inte tillämpbar

Registrera projekt i efterhand

Hej,

Jag har precis börjat använda "Projekt". Jag lyckas dock inte efterregistrera en redan inlagt leverantörsfaktura på projektet. Vet inte om eller vad jag gör fel. eEkonomi (full version) - Enskild firma - Faktureringsmetoden.
4 SVAR 4
Fd medlem
Inte tillämpbar

Hej!

Okej! Försöker du registrera det direkt på leverantörsfakturan?

Testa att gå in under Bokföring - Verifikationer - Leta fram din verifikation - Åtgärder - Korrigera projekt. Här bör du kunna lägga till projektet i efterhand. 

/Hanna
Fd medlem
Inte tillämpbar

Tack, vet inte riktigt hur jag lyckades missa det...
anna__44
MEDLEM

Hej, jag förstår inte hur man lägger upp en nytt ämne så fortsätter i denna tråd.

Jag lyckas inte lägga till projekt i efterhand på bokförda transaktioner. Bokföringsåret är öppet, jag har ändrat i inställningar att "får ändra leverantörsfaktura". Jag har bockat för får använda projekt på kontot. Mvh Anna 

Hej @anna__44 

Det går jättebra att skriva i en befintlig tråd precis som du har gjort men om du någon gång vill starta en ny tråd så går du in i ditt område eEkonomi - klicka på Frågor och funderingar - Klicka på den stora gröna knappen Starta ett ämne

I mina öron har du gjort precis allt som krävs för att det ska gå att lägga till projekt. Gör så att du slår en signal till oss så kan vi koppla upp och felsöka tillsammans med dig. Återkoppla gärna till mig när det är löst så blir jag glad. 

Välkommen att kontakta supporten