Mina produkter

Logga in för att följa kategorier och för att få genvägar i denna meny
avbryt
Visar resultat för 
Visa  endast  | Sök istället efter 
Menade du: 

MikaelK
MEDLEM

e-faktura till kund med bilaga

De flesta som tar emot pdf faktura via mail önskar endast får en pdf som då ska innehålla eventuell bilaga. detta löser eEkonomi enkelt och bra.

Men när bocken i faktureringsuppgifter "Slå ihop fakturan och bilagor till ett dokument" är i kryssad fungerar det inte att skicka e-faktura så att mottagaren får med sig bilaga in i nästa ekonomisystem utan stannar kvar i t.ex. InExchange. 

Förbättringstips: eftersom e-fakturor inte är möjliga att påverka för oss som användare ska vi inte kunna påverka hur en e-faktura ser ut genom våra val under grundinställningar eller på annat sätt.

som det nu är måste jag, enligt supporten, gå in och bocka in eller ur beroende vilken kund jag ska fakturera. som gjort för att missas.

1 SVAR 1
Tinne Lestrin
MODERATOR

Hej MikaelK, tack för att du tar dig tid att återkoppla och ge oss förbättringsförslag.

Från och med 1/4 ändrade vi idéhanteringen, vilket innebär att ni nu lämnar ni feedback och önskemål direkt i produkterna. Du får gärna skicka in detta som ett önskemål till oss via Feedback & förslag längst ner till vänster till ditt program.

Vi kan tyvärr inte garantera att detta är något som kommer att implementeras, men alla önskemål som lämnas i produkterna tas emot och utvärderas av vår utvecklingsavdelning.

Jag önskar dig varmt välkommen tillbaka till forumet och en fin helg!

/Tinne