Har precis skrivit ut 2 fakturor via autoinvoice, men det bockas inte i att de är utskrivna! Hur ska jag veta att de faktiskt kommit kunderna tillhanda? Det har ju fungerat förut!
Hej Helena!
Det har slutat fungera från en dag till en annan. Vi har fortfarande version 2017.0 eftersom integrationerna med era samarbetspartners inte fungerar. En kund efterlyste precis fakturor som jag skickat via autoinvoice och han hade inte fått dem. Vi har skickat flera betalningspåminnelser till kunder som normalt betalar i tid och de har inte heller fått dem.
Skriver inte fakturor i intervall, det bara hampade sig som så att det blev två autoinvoice på raken!
Hej!
Nu fungerar det igen... Jag skickade in en begäran om att lägga upp ett företag för autoinvoice i slutet av förra veckan och nu problemet löst... Varför då? Jag kan mycket väl skicka in fakturor till dig som inte gått iväg - vill du ha dem på mail eller? Det har inte varit något annorlunda med våra autoinvoice fakturor nu mot förr, eller mot alla andra fakturor heller, för den delen.
Vi har ju faktiskt förlorat pengar på detta, dels inte fått betalt i tid, varit tvungna att skicka om massor av fakturor och sedan debiterar ni oss för detta!
Copyright 2024 Visma Spcs. All rights reserved.